Bonne gaat nu snel! - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Ron Kemper - WaarBenJij.nu Bonne gaat nu snel! - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Ron Kemper - WaarBenJij.nu

Bonne gaat nu snel!

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

05 September 2007 | Spanje, Gijón

Gisteravond een sms van Bonne ontvangen. Hij was aangekomen in Gijon (ongeveer halverwege de Spaanse noordkust). Hij was moe en net na een storm aangekomen. Ik weet niet of hij daar zelf in heeft gezeten maar hij melde nog wel dat hij weer heel veel had meegemaakt. Details zouden nog volgen. Ik ben benieuwd maar we weten in ieder geval weer dat het goed met hem gaat en hij aardig is opgeschoten.

Zodra ik meer weet zal ik hier weer een bericht plaatsen.

Groet,
Ron

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Zeilreis van Nederland via Zuid-Europa en de Canarische Eilanden naar Suriname en het caraibisch gebied. In de zomer van 2008 via de Azoren weer terug. Bonne doet de hele reis. Ron alleen van 1 oktober 2007 tot 1 april 2008.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 14943

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2007 - 01 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: